Photo

Carmen Lloret-Catala Universitat de València

València Twitter
EducacióInnovacióTecnologia Informàtica

Investigadora Professora
Contacte

Envia missatge

To contact this candidate email m.carmen.lloret@uv.es

Contact using webmail: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

Doctora en Psicologia per la Universitat de València i Màster Universitari en Educació i TIC (elearning) per la Universitat Oberta de Catalunya. Professora ajudant doctor del Departament d’Educació Comparada i Història de l’Educació de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació (Universitat de València). Ha realitzat estades acadèmiques en la UBA (Argentina), UdelaR (Uruguai), Fundación Ceibal (Uruguai) i UTPL (Equador). Docent en el Màster Universitari en Cooperació al Desenvolupament, Màster Internacional en Migracions i Màster de Formació del Professorat en Educació Secundària de la Universitat de València i docent en els graus de Magisteri, Pedagogia i Educació Social. Ha participat com a docent en el Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa de la Universitat de València i el Cefire (Servici de Formació al Professorat) de la Generalitat Valenciana, Conselleria d’Educació realitzant accions formatives dirigides a docents relacionades amb recursos tecnològics i pedagògics en la societat del coneixement.
Les meues línies d’investigació són:
– Educació i Investigació sobre TICs aplicades a l’Educació
– Recursos pedagògics i tecnològics en la Societat del Coneixement
– Formació docent
– Innovació responsable
– Responsabilitat Social Universitària
– TICs aplicades al desenvolupament
– Cooperació al desenvolupament

Últimes publicacions:

  • Martínez-Usarralde, M. J., Lloret-Catalá, C. & Mas-Gil, S. (2017). Responsabilidad Social Universitaria (RSU): principios para una universidad sostenible, cooperativa y democrática desde el diagnóstico participativo de su alumnado. Archivos Analíticos de Políticas Educativas, 25 (NN). https://goo.gl/y2yWW8
  • Martínez-Usarralde, M.J.; Lloret-Catalá, C. & Céspedes Rico, M. (2017). Lo que hacen las mejoras escuelas integradoras de alumno inmigrante: indicadores de buenas prácticas. Revista de Pedagogía Social, 29. https://goo.gl/G9HQXB
  • Suárez-Guerrero, C.; Lloret-Catalá, C. & Mengual-Andrés, S. (2016). Percepción docente sobre la transformación digital del aula a través de tabletas: un estudio en el contexto español. Comunicar. Revista Científica de Comunicación y Educación, 49 (24). Disponible en: https://goo.gl/kqRtyH
  • Suárez-Guerrero, C.; Lloret-Catalá, C. & Mengual-Andrés, S. (2015). Guía Práctica de la Educación Digital. Edita Samsung España. Disponible en: https://goo.gl/4QeMti
  • Mengual-Andrés, S.; Roig-Vila, R. & Lloret-Catalá, C. (2015). Validación del Cuestionario de evaluación de la calidad de MOOCs. Revista Iberoamericana de Educación a Distancia. RIED, 18 (2), pp. 145-169. Disponible en: https://goo.gl/W6TCQI
  • Lloret-Catalá, C.; Suárez-Guerrero, C., & Hernández-San Miguel, J. (2015). Impacto de la WebQuest en los últimos 20 años: análisis bibliométrico en Scopus y Web of Science. Edutec. Revista Electrónica de Tecnología Educativa. https://goo.gl/LTBUUp